Wednesday 14 March 2012

Sweet MeMory With Them

14MARCH2012-Date takkan dapat lupe kott . hewhew , tak tahu kenape harinie semua kepale gilagila , lagilagi aku buang tabiat ke ape .HAHA. Mulemule plan memang yg kuar me , mykeding and myliltle brother . then tetibe ade sorang lagi mau join ,itu dye iskandar. HAHA .Dye balik dari interview keje dye then ambik kiteowg tewus eh slah teruss ke mega laa weyhh . :D . Kat situ dah start da kepale gila masing2 menjelma .HAHA . Then lepas tuh ambik budak tomey kite nie Eyka . itew sayang dye aww . hewhew :P Dah tambah dye memang bertambah giler laa jawabnya , sampai sakit dada dah aku nak tergelak , effect smpai dada bohhh. -                                                         
Nie time kat Mega ,budak Eyka tuh tade lagi time nie , so mcm tade teman utk bergalok . HAHA~  
     
Okay, curang sebentar yeaa .Mynewboyfie .HAHA *Ngokk 

Haa. nie dia budakk braces sudah mari , okay sayang mu ar Eyka . Tobak uwn . HAHAHA <3
Okay, now start daripade nie laa kple aku da jadi gila tak tahu knape . haha , Tgok tuh makanan atas meja tuh, okay sgat memalukan , smpai bersempah ,oaky MCD nie kiteowg buad mcm bapak kiteowg , haha kisah ? :P 


Waahhh,Sumpah aku sayang korang gila nak mati doe-,-  Hope frienship kite tak over smpai bilabila okeng ? haha ,MeLoveYouSoMuch , terutama mykeding to perghh sayang kau lebih dari segalagalanya okay ! Tak tahu mcm mne sekiranya aku tak dpt bsame ngn kau bie , dah la bpak byk nye kenangn sumpah , perghh mmg tak bole lupe ar , da bykkn kn kite lalui bsame , n mslah yg kite alami , yeahh MeLoveYou sampai bilabila laa keding . Muahhx :* So kepade awak , n awaak semua jgn pernah ambik dyowg dari saye k , and please jgn gnggu hubungn aku ngn myhubby :D

                                                                          LOVEFOREVER,
                                                                                         FAZIRA ELIDA                                  

Thanks Coz Read My Posting❤